reklamı kapat!
zayıflama

Bizi Destekleyin

Ürün Tanıtım

Son Yorumlar

Sponsor Bağlantılar

rephair şampuan

Reklam Alanı

gainmax
 

penis büyütücü haplar zararları

Zayıflama penis büyütücü haplar zararları konusunu yazdır penis büyütücü haplar zararları konusunu arkadaşınıza e-mail olarak gönderin.
Yazan: Penis Büyütücü V-Pills   
Bu makale 11-08-2009 tarihinde saat 11:26:06 iken yazılmıştır.Bugüne kadar 259379 defa okunmuştur...


Sponsor Bağlantılar:
zayıflama

Penis ölçülerini arttırmak için doğal otlardan yapılmış özel bir formüldür. Seksüel sağlığınızı sağlayacak ve ereksiyon probleminizi giderecek, Dünya'nın çeşitli yerlerinden alınmış otlarla harmanlanmış özel bir formül içerir. Şimdiye kadar sadece Amerika ve Avrupa'da kullanılan bu üründen hiç bir şikayet ya da yan etki görülmemiştir. Bu inanılmaz bir garantidir. Şimdi Türkiye'de satılmaya başlanan ve çok fazla talep gelen bu ürünle seks hayatınız mükemmel bir hale gelecek. Eğer penisinizi...

devamı...


Sponsor Bağlantılar:
zayıflama





penis büyütücü haplar zararları için yapılmış yorumlar.
v pills işe yarıyor mu
Yazan: ahmet gökmen - Bursa
Puan:v pills işe yarıyor mu

"merhaba arkadaşlar. maç izlerken altta reklamı çıktı çok merak ettim biraz araştırdım ama tam olarak bir sonuca varamadım. vpills kullanan arkadaşlar yazabilir mi acaba. v pills işe yarıyor mu?"
  
Bu yorum 28-09-2009 12:33:02 tarihinde yazılmıştır...

v-pills zararları
Yazan: mesut - Amasya
Puan:v-pills zararları

"Mrb. V-Pillsin bünyeye zararı olurmu acaba? gerçi %100 bitkisel olduğu yazıyor ama insan yine kullanan birinden duymak istiyor. Hiçbir zararı yokmu acaba?"
  
Bu yorum 29-09-2009 20:11:15 tarihinde yazılmıştır...

v pills yan etkileri
Yazan: fatih - Aksaray
Puan:v pills yan etkileri

"slm. penis büyütücü vpills in yan etkisi var mı acaba? 3 ay kullanmak sorun değil de yan etkisi olur mu acaba?"
  
Bu yorum 01-10-2009 16:21:55 tarihinde yazılmıştır...

orjinal v pills kullandım
Yazan: kenan - Adana
Puan:orjinal v pills kullandım

"merhaba arkadaşlar. bende sizin gibi çok endişe ederek almıştım. hatta bir firmayı aradığımda sağolsunlar beni uyardılar çok sahtesi varmış. orjinal olanın bandrol kodu oluyormuş kutunun üstünde bir adres var oraya girip kontrol ediyorsunuz. orjinal mi sahte mi çıkıyor. benimki orjinaldi. 3 kutu satın almıştım şu an 2. kutu bitmek üzere. 1. kutuda büyüme adına açıkçası pek birşey olmadı hatta kullanmayı bırakmayı düşündüm. ama devam ettim bırakmadım. 2. kutuyu başladıktan bir müddet sonra gözle görülür uzama ve gelişme gördüm. bir de erken boşalma sorunum vardı o sorunumu da çözdü. ben herhangi bir yan etkisini görmedim. penisinin boyundan memnun olmayan herkese tavsiye ederim utanılacak birşey değil bu. bence alıp kullanın kararı kendiniz verin ama mutlaka orjinal alın arkadaşlar. benden bu kadar. herkese saygılar."
  
Bu yorum 02-10-2009 20:59:06 tarihinde yazılmıştır...

v pills hakkında
Yazan: hüseyin yenen - Samsun
Puan:v pills hakkında

"antidepresan ilacı kullanıyorum v pills i kullansam zararı olurmu tşk ederim"
  
Bu yorum 03-10-2009 00:48:53 tarihinde yazılmıştır...

v pills forum
Yazan: deniz - Bilecik
Puan:v pills forum

"v pills hakkında forumlarda araştırma yaptım gereçkten sonuç alan çok insan var bende kullanmak istiyorum. ama nerden satın alacağım hiç bilgim yok. "
  
Bu yorum 11-10-2009 18:35:05 tarihinde yazılmıştır...

v pills yorum
Yazan: Bünyamin - Düzce
Puan:v pills yorum

"vpills kullanan biri olarak yorum yazmak istedim umarım yayınlanır. Vpillsi ilk defa bir eczanenin vitrinindeki afişten gördüm utancıma girip soramadım bile :) sonra internette araştırdım kullananların yorumlarını falan okudum kafama yattı ve denemeye karar verdim. penisimde ağrı uyuşukluk gibi etkiler bekliyordum ama hiç öyle birşey başıma gelmedi. 3 aylık kürden satın almıştı. 3. ayın sonunda 4 cm kadar uzama oldu. reklamlarda 7 cm deniyordu açıkçası 7 cm uzamadı ama benim için 4 cm de yeterlidir. 10 üzerinden 9 veriyorum 1 puanı da 7 cm uzamadığı için kırdım :)"
  
Bu yorum 28-10-2009 20:24:24 tarihinde yazılmıştır...

v-pills işe yarar mı
Yazan: İlhami K. - Bartın
Puan:v-pills işe yarar mı

"selam beyler. benim boyut sorunum yok ama ben çok erken boşalan birisiyim. v-pills'i kullansam işe yarar mı. erken boşalma sorunumu çözer mi? biraz daha büyütürse de harika olur. "
  
Bu yorum 08-11-2009 14:05:04 tarihinde yazılmıştır...

v pillis hakkında
Yazan: aydın artı - Artvin
Puan:v pillis hakkında

"ben pillis kullanıcısıyım ve bph hastasıyım ama kullanıyorum bana ne gibi zararı olur bana yazın"
  
Bu yorum 09-11-2009 12:51:22 tarihinde yazılmıştır...

v-pills kullananlar
Yazan: ergün gülercan - Erzincan
Puan:v-pills kullananlar

"merhaba beyler, benim merak ettiğim konu şu: tamam v-pills penisi büyütüyor 3 cm 5 cm farketmez ama kullanımı bıraktıktan sonra tekrar küçülme oluyor mu. sürekli kullanmak gerekiyor mu. v-pills kullananlar arkadaşlar yazarsa bizde ona göre alalım. şimdiden teşekkkürler."
  
Bu yorum 09-11-2009 14:47:27 tarihinde yazılmıştır...

v pills kullandım
Yazan: okan - Bayburt
Puan:v pills kullandım

"2 aydır kullanıyorum artık erken boşalmıyorum ve 2 cm büyüme oldu ve daha iyi olacak gibi gözüküyor. büyüme olarak pek tatmin etmedi ama diğer sorunlar için birebir. benim merak ettiğim 3 kutudan daha fazla kullansam daha fazla büyür mü? "
  
Bu yorum 12-11-2009 01:21:22 tarihinde yazılmıştır...

v-pills yan etkileri sonradan
Yazan: mustafa dogan - Malatya
Puan:v-pills yan etkileri sonradan

"ben kullanım sonrasını merak ediyorum bırakınca sıkıntı oluyormu 1 yıl ve fazlasında sorun olurmu? v-pills yan etkileri varmı?"
  
Bu yorum 12-11-2009 14:23:34 tarihinde yazılmıştır...

Virility Pills zararları
Yazan: rahmi - Balıkesir
Puan:Virility Pills zararları

"ben bu virility pills haplarını çok araştırdım. kılcal damarları ve süngerimsi dokuyu genişleterek penisi büyütüyormuş. gayet mantıklı geldi. ama damarların genişlemesi bir sorun yaratır mı v-pillsin zararı olur mu damarlara."
  
Bu yorum 14-11-2009 10:11:35 tarihinde yazılmıştır...

vpills hakkında yorum
Yazan: suat berk - Samsun
Puan:vpills hakkında yorum

"bende sizin gibi internette dolaşırken tesadüfen bir reklamda görmüştüm vpillsi. ilgimi çektiği için tıklamıştım. ilk başka pek inanmadım. aradan biraz zaman geçince araştırmak istedim kulllanan varmı diye. forumlarda kullananların yorumlarını okuyunca kafam karıştı memnun olan da var olmayanda. bir firmayı aradım ve sordum neden böyle diye meğer piyasada çok sahtesi olan bir ürünmüş bizim Türk milleti bunun da sahtesini yapmış. barkod olayını yapmış ithalatçı firma. orjinal olup olmadığını anlayabiliyormuşsunuz. avukat olduğum için satıcıyı epey terlettim:) her şeyiyle öğrendikten sonra sipariş verdim. 3 kutu kullandım. 5 cm kadar uzama oldu. erken boşalma sorunumu da çözdü. şimdi 4. kutuyu kullanıyorum günde 1 tane hatta 2-3 günde 1 tane alıyorum bana çok iyi geliyor. orjinal v-pills alın memnun kalırsınız... benden söylemesi. hadi sağlıcakla"
  
Bu yorum 17-11-2009 18:52:26 tarihinde yazılmıştır...

v-pills forumlar
Yazan: Cafer Gürbüz - Gaziantep
Puan:v-pills forumlar

"beyler bende forumlarda çok araştırdım v-pills penis büyütücüyü. ama siz bir barkod olayından bahsetmişsiniz bunu ben hiç görmedim v-pills forumlarında. eğer dediğiniz gibi barkoddan anlaşılıyorsa v-pillsin orjinal olup olmadığı net bir şekilde anlaşılır zaten insanın aklında da soru işareti kalmaz. burası türkiye kardeşim kimseye güven olmuyor. v-pills forumlarda sahte üründen çok canı yanan var. bu sayede alan da orjinal satan da korunmuş olur. öğrendiğim iyi oldu ya sahte alırsam diye endişeleniyordum. birazdan sipariş edicem."
  
Bu yorum 21-11-2009 10:15:58 tarihinde yazılmıştır...

v-pills almak istiyorum
Yazan: erkan aras - İstanbul
Puan:v-pills almak istiyorum

"yazıları devamlı okuyorum.almak isiyorum ama kafamdaki tek soru işareti sağlıla ilgili bir problemim olurmu ? tek düşüncem bu.kullanlardan bir tanede görmedimki sağlık personeli olsun.herkes ya avukat yada calışan..güvenmek istiyorum.yazılar yeterli gelmiyor banada okuyanlarada bişeyler yapın tetikleyin biziii : =)"
  
Bu yorum 09-12-2009 01:51:03 tarihinde yazılmıştır...

v-pills kısırlık yapar mı?
Yazan: mert çiçek - Kayseri
Puan:v-pills kısırlık yapar mı?

"merhaba yorumlar güzel fakat insanları aydınlatıcı tam olark net bir bilgi yok ilacı kullanmak sorun değil fakat kullandıktan sonra büyüklüğü kalıcı mı? ve en önemlisi kısırlık yapar mı? lütfen acil cevap bekiyorum "
  
Bu yorum 10-12-2009 11:23:13 tarihinde yazılmıştır...

vpills güvenilirmi
Yazan: kerem cem - Ankara
Puan:vpills güvenilirmi

"merhaba arkadaşlar. hep olumlu şeyler yazılıyor.hiçmi olumsuz tarafı yok bu ilacın sahtesi çok deniliyor.barkod deniliyor.ama gerçekten karmaşık. alıp almama konusunda çok kararsızım. büyüklük konusunda bir sıkıntım yok fakat erken boşalma sorununa iyi geliyormu gerçekten.kafam baya karışık"
  
Bu yorum 12-12-2009 15:03:27 tarihinde yazılmıştır...

v-pills 7 değil 4 cm
Yazan: Ersan - Balıkesir
Puan:v-pills 7 değil 4 cm

"reklamlarda biraz abartı mutlaka olur. ben de ilk başta çok tereddüt ettim kullanıp kullanmamakta. ama karar verdim kullanmaya. 3 ay kullandım. 4 cm kadar uzadı ve bariz kalınlaştı. daha geç boşalıyorum. bence gayet iyi denemeye değer."
  
Bu yorum 28-12-2009 19:56:34 tarihinde yazılmıştır...

v-pills kullanım suresi
Yazan: ferhat özer - Samsun
Puan:v-pills kullanım suresi

"yan etkisi varmı,tam olarak ne kadar süre kullanmak lazım ögrenmek istiyorum"
  
Bu yorum 30-12-2009 18:07:14 tarihinde yazılmıştır...

v-pills erken boşalma
Yazan: hakan - Ankara
Puan:v-pills erken boşalma

"bu ilacların sahtesi cok satılıyor onun icin en salıklısı orjinal satan bayiden almak bayi sahte ilac satarlarsa ruhsatları iptal edilir ve bunu göze alamazlar. ben kullanmaya başlayalı heniz 1 hafa oldu benim boşalırken zevk alamama sorunum vardı ama şu an boşalmıyorum resmen patlıyorum diğer etkilerini henüz görmedim."
  
Bu yorum 11-01-2010 09:13:37 tarihinde yazılmıştır...

denemeye deger
Yazan: eren kaya - Kocaeli
Puan:denemeye deger

"arkadaslar, ben 3. kutuyu kullanıyorum. boyunda bır uzama olmadı fakat azda olsa kalınlaşma oldu. acaba 4. kutuyu kullansam faydası olurmu? "
  
Bu yorum 20-01-2010 14:28:54 tarihinde yazılmıştır...

v-pills penis büyütücü kullanım süresi ve yaş
Yazan: metin dğr - Niğde
Puan:v-pills penis büyütücü kullanım süresi ve yaş

"ben henüz almadım yorumlar güzel ancak 50 yaş üzeri hiç yok hep gençlermi kullanıyor 50 yaş üzeri kullanan varsa yorum yazsın memnunlarsa alıp kullanacağım tşk."
  
Bu yorum 21-01-2010 19:10:09 tarihinde yazılmıştır...

v-pills zararları varmı
Yazan: murat han - İzmir
Puan:v-pills zararları varmı

"hangi rahatsızlığı olanlar kullanmamalı.yan etkisi varmı.herkes rahatlıkla kullanabilirmi.zararlı olmadığını kim garanti ediyor."
  
Bu yorum 22-01-2010 00:20:23 tarihinde yazılmıştır...

V-Pills'in sahtesinin yaygın olması
Yazan: Tuncay B - Ankara
Puan:V-Pills'in sahtesinin yaygın olması

"Arkadaşlar bütün sorun ve yorumlarınızı okudum teşekkürler biz erkekler için en önemli sorunlardır bunlar erken boşalma acaba yeterince uzunmu?bir kadını tatmin edebilirmiyim?sorular sorular bunların ayıbı yok tabi V-pills'in 7 cm değilde 4 cm uzatması gibi sorunlar yinede biz erkekleri tatmin edici başka faydaları çıkıyor kalınlaşma ve erken boşalmaya son tıp ilerledikçe bu sorunlar da kalmayacak belki çalışmalar sonunda v-pills'den daha iyisi bulunacak kendimizi bu kadar üzmeye değermi? Teşekkürler."
  
Bu yorum 03-02-2010 00:35:38 tarihinde yazılmıştır...

v-plus ilaç
Yazan: kaan - Ankara
Puan:v-plus ilaç

"v-plus ilaç tam olarak nedir arkadaşlar ilkdefa görüyorum okuduğum kadarıyla penis büyüttüğü söyleniyor sonuç alan insanlarda var peki nasıl alacağız bu ilacı sadece okuyacak mıyız?"
  
Bu yorum 14-02-2010 12:39:36 tarihinde yazılmıştır...

vplus yan etkisi var mı
Yazan: sy - K.Maraş
Puan:vplus yan etkisi var mı

"arkadaşlar yan etkisi yok demişler ama insan yine de tereddüt ediyor.acaba kısırlık felan yapar mı, kullanmayı bırakınca etkisi geçer mi felan diye.bu konularda bilgisi olan varsa lütfen bizi aydınlatsın."
  
Bu yorum 26-02-2010 22:09:40 tarihinde yazılmıştır...

v-pills kullananlar forum
Yazan: deli dumrul - Bayburt
Puan:v-pills kullananlar forum

"erken boşalma sorunuyla ilgili yazıları forumlarda araştırırken v-pillsi görmüştüm. herkesten saklı kullanıyorum. yaklaşık 2 ay oldu kullanalı. erken boşalma sorunum kalmadı artık biraz daha kalınlaştı 2-3 cm kadar da büyüdü ama biraz daha büyüsün istiyorum 3 kutu bittikten sonra devam etsem kullanmaya büyümesi devam edermi acaba?"
  
Bu yorum 14-03-2010 02:04:08 tarihinde yazılmıştır...

orjinal v-pills
Yazan: haluk - İstanbul
Puan:orjinal v-pills

"merhaba arkadaşlar bu sayfayı bulduğum çok iyi oldu bende kara kara düşünüyordum orjinal v-pillsi nasıl anlayacağım diye sağolsun bir arkadaş gayet detaylı açıklamış bu barkod kodunu falan bilmiyordum şahsen iyi düşünmüşler. Etkisini görmek için orjinal v-pills kullanmak şart. Uyarılar için teşekkürler arkadaşlar. "
  
Bu yorum 14-03-2010 02:21:01 tarihinde yazılmıştır...

v-pills eczanelerde satılıyormu?
Yazan: ahmet - İstanbul
Puan:v-pills eczanelerde satılıyormu?

"arkadaslar bu ilacc czanelerde satılırsa yada satılıyorsa alınır bence..çünkü mantıklı olan bir sey..satılıyorsa yazın lütfen"
  
Bu yorum 14-03-2010 19:32:45 tarihinde yazılmıştır...

Vpills
Yazan: sman - Osmaniye
Puan:Vpills

"Merhaba Arkadaşlar bugün Vpills 3 kutu aldım. Bakalım işe yarayacakmı ay ay gelişmeleri yazacağım. Yaklaşık 3 aydır araştırıyorum ve aldım umarım yan etkisi olmaz. "
  
Bu yorum 30-03-2010 22:43:38 tarihinde yazılmıştır...

v pills hakkında yorumlar
Yazan: Ozan S - Ankara
Puan:v pills hakkında yorumlar

"arkadaşlar benim boyut sorunum yok ama erken boşalıyorum bu nedenle çok sıkıntı yaşıyorum v pills kullananlar erken boşalmada etki gördüler mi yazabilir misiniz bende almak istiyorum"
  
Bu yorum 31-03-2010 10:40:32 tarihinde yazılmıştır...

vpills kullanmaya bende başladım
Yazan: ramazan çamkesen - Malatya
Puan:vpills kullanmaya bende başladım

"kullanmaya başlayalı 1 hafta oldu henüz ortada birşey yok arkadaşlar.ileriki zamanlarda olumlu yada olumsuz yazacağım.hayırlısı arkadaşlar."
  
Bu yorum 12-04-2010 00:30:27 tarihinde yazılmıştır...

v-pilis sertleşme sorunu
Yazan: semih arı - -Lütfen Şehir Seçiniz-
Puan:v-pilis sertleşme sorunu

"sertleşme sorunu yaşamaktayım doktora gittim pisikoliji sorun diyo bu v-pilis sorunumu giderirmi"
  
Bu yorum 24-04-2010 18:44:39 tarihinde yazılmıştır...

v pills hiç kullanmadım merak ediyorum
Yazan: ulaş bayraktar - Kütahya
Puan:v pills hiç kullanmadım merak ediyorum

"v pills her yaş için geçerlimi bir yaş sınırı varmı 3 aylık peryod sonunda herhangi beklenti gerçekleşmezse neler yapılmalı"
  
Bu yorum 01-05-2010 14:01:10 tarihinde yazılmıştır...

v pilsin yan etkileri
Yazan: erkan can - İzmir
Puan:v pilsin yan etkileri

"arkadaşlar uzun araştırmalar sonucu bir hafta önce aldım bendeki problem sekse karşı isteksizlik vardı onun için kullanmak istedim bir hafta içinde kendini belli etti mutlaka faydası var buna eminim ama ilacı aldıktan bir iki saat sonra bende bir daralma oluyor iç sıkıntısı yapıyo daha önce depresyon tedavisi görüyordum onla alkalı olabilirmi bilmiyorum gerçi ilaçları bırakalı yaklaşık üç ay olduama ilacın üzerindede yazıyor depresyonlu hastalar hekime danışmadan kullanmasın diye ama dediğim gibi üç ay oldu ilaçları bırakalı ama bu daralmanın iç sıkıntısının sebebini çözmüş deyilim ama ilcın utka faydası var buna eminim ben bir haftadır kullanmama rağmen etkisini görmeye başladım bileama anlattığım gibi ilacı aldıktan sonra benim anlattığım gibi sıkıntı yaşayan arkadaşlar varsa buraya yorumlara yazssın.... SELAMLAR"
  
Bu yorum 08-05-2010 19:46:43 tarihinde yazılmıştır...

v-pills 3 ay kullansam penisim en az kaç santim büyür
Yazan: cafer kuzgun - Adana
Puan:v-pills 3 ay kullansam penisim en az kaç santim büyür

"GERÇEKTEN BU ILACI KULLANIP FAYDASINI GOREN ARKADASLAR YORUMARINI YAZSIN DA BIZIMDE ICIMIZ FERAHLASIN BIZDE GUVENEREK ALIP KULLANALIM ....."
  
Bu yorum 11-05-2010 22:28:50 tarihinde yazılmıştır...

v-pills hangi eczanelerde
Yazan: sinan - Denizli
Puan:v-pills hangi eczanelerde

"benim bir arkadaşım kullanmış ağzından kaçırdı :) tam istediği gibi etki etmemiş ama harika birşey diyor. Bende almak istiyorum ama işim gereği sabit bir yerde duramıyorum. v-pills hangi eczanelerde bulabiirim. bu arada denizli içinde olması daha iyi olur"
  
Bu yorum 29-05-2010 12:34:10 tarihinde yazılmıştır...

v-pills hapı bende aldım
Yazan: celal akın - İstanbul
Puan:v-pills hapı bende aldım

"bu yorumlarda kimin kim olduğunu bilmem ama,ben aldım kullanıyorum.3 hafta oldu bariz bi sertleşme tabiri caizse(kaya gibi)oluyor.artı daha zevkli boşalma oluyor.büyüme daha olmadı ama bu etkilerin sonucunda birşeylerin olacağı belli.barkod olayı da doğru bi yöntem şişedeki barkodu mutlaka vpills sitesinden sorgulatın."
  
Bu yorum 28-07-2010 23:29:06 tarihinde yazılmıştır...

v-pills kullandıktan sonraki etkileri
Yazan: metese - Denizli
Puan:v-pills kullandıktan sonraki etkileri

"yorumları okudum ama ilaç kullanımı sonrasında o kadar soru olmasına rağmen bir cevap yok. diyelim ki aldık 3-4 ay kullandık, sonrasında ilacı ömür boyu kullanacak değiliz.bıraktığımız zaman cinsel bir problem olmasın. ereksiyon, erken boşalma ya da ne bileyim dilim varmyor kısırlık gibi. net bir cevap istiyoruz. etkisi tartışılmaz bu kadar insan ve yorum doğru yani, sonrası ne olacak o lazım bize."
  
Bu yorum 27-08-2010 02:30:46 tarihinde yazılmıştır...

v-pills erken boşalmaya iyi gelir mi?
Yazan: inanc - Ankara
Puan:v-pills erken boşalmaya iyi gelir mi?

"herkese selamm v plls internetde dolasirken gordum buyuklugunde sorun yokda erken bosalma var bunu cozuyormu kullanan kisiler yanitlar sevinirim bide yan etkileri nedir"
  
Bu yorum 22-09-2010 22:34:24 tarihinde yazılmıştır...

kisirlik ve cocugun sakat dogma riski
Yazan: serdar atayew - Yurt Dışı
Puan:kisirlik ve cocugun sakat dogma riski

"v-pills kısırlık yapar mı? kullanim sonrasi cocugum olur mu? olsada sakat, ozurlu gibi dogma riski 100 de kactir? acil olmasa bile acil cevaplarinizi bekliyor olucam. cewaplar icin tesekkur ederim."
  
Bu yorum 26-09-2010 15:53:12 tarihinde yazılmıştır...

v-pills dubai den nasil bulabilirim?
Yazan: serdar atayew - Yurt Dışı
Puan:v-pills dubai den nasil bulabilirim?

"selam millet, ben uzun suredir dubai de yasiyorum ve en sonunda kara verdim V-Pills satin almaya. Ama burda satilmakta mi bilmiyorum. soruma cevap verirseniz ve nereden satin alabilecegimi acik adres verirseniz cok memnun olurum. herkese tesekkurler. saglikli we mutlu gunler bizi bekliyor. tabi V-Pills bulursak."
  
Bu yorum 26-09-2010 16:01:37 tarihinde yazılmıştır...

v-pills hapları
Yazan: oktay kartal - Konya
Puan:v-pills hapları

"selam beyler ben daha once 3 ktu almıs ancak 1. kutuyu duzensız kullanmıs ve amannn ıse yaramaz at gıtsın modunda davranmıstım .sonra kendımı ıkna ettım ve yıne aldım urunu ustelık saglam bır yerden ılk kutunun son hapını az once ıctım ve hakıkaten ıse yarıyor daha sımdıden belırgınlık var hem kalınlık hem boyutta ınanmıyordum ama ıse yarıyor:) yan etkılerı konsunda bır sey dıyemem kımsenın ahını almak ıstemem ama boyut konusnda ıse yaradıgına emınım.bu arada partnerınızın buyukluk onemlı degıl ıslevı onemlı lafına sakın ınanmayın bu konuda da ıtırafı duydum bıraz eskı halımı dusnerek kıırılganlık yasmadım ama herneyse artık olay tamam yasasın buyuk dusunmek:)) "
  
Bu yorum 09-10-2010 01:41:52 tarihinde yazılmıştır...

orjinal v-pillsi nerden Satın alıcaz
Yazan: murat polat - İstanbul
Puan:orjinal v-pillsi nerden Satın alıcaz

"Arkadaşlar iyi yorumlar güzel bende alıcam ama Nerden Alıcam yahu birisi söylesin ya ya aldığını yerin telefon adresini yazın yada adres verin gidip alalım sahtemi gerçekmi olduğunu millet ne anlasın barkottan orjinalini satan yer lazım bana deniyicem bende.yorumlarınız için teşekkürler cevap bekliyorum lütfen bu ürünü kullanan gerçekten kullanan birisi sorumu cevaplarsa rahatlamış olurum nerden Satın Alıcaz orjinalini Adres lazım"
  
Bu yorum 12-10-2010 22:17:13 tarihinde yazılmıştır...

V-PILIS
Yazan: Emre - İstanbul
Puan:V-PILIS

"Bu urunun garantılıgını nasıl verıyolar memnun kalmazsanız paranız ıade dıolar bıde ben 3 kutu alıp memnun kalmazsam nasıl ıade edıcek parayı hem 300 mılyon azda degıl cok pahalı ya"
  
Bu yorum 10-12-2010 13:32:09 tarihinde yazılmıştır...

penisin normal boyutu
Yazan: murat aslan - Kocaeli
Puan:penisin normal boyutu

"benim boyu ve kalınlık sorunum var gören her kadın bu ne ya diyor ne yapıcam bilmiyorum üstelik nisanlıyım. bu haptan daha önce aldım bir kaç kutu ama üç tane almadım hiç kutu üç ay boyunca aralıksız kullanıldıgında gercekten sonuç veriyormu bir de penisin normal boyutu ne kadar olmalı?"
  
Bu yorum 19-12-2010 12:59:36 tarihinde yazılmıştır...

v-pills yorumlar forum
Yazan: Harun - İstanbul
Puan:v-pills yorumlar forum

"selam beyler. kullanan herkes işe yaradığını söylemiş burda ama ben açıkçası hiç güvenemiyorum gerçekten işe yarıyor mu? Ayrıca dedikleri gibi, 3 ay kullandık işe yaradı diyelim, bıraktıktan sonra herşey eskiye dönmesin veya bi sağlık sorunu yaratmasın, nasıl güvenebiliriz ki?? Birde herkesin maddi durumu farklı ben sürekli alamam mesela bu ürünü, 3 aylık almayı düşünürüm ama dediğim gibi tam anlamıyla güvenemiyorum, napabilirim? içimi rahatlatabilecek bi açıklama istiyorum lütfen... teşekkürler..."
  
Bu yorum 20-12-2010 05:25:53 tarihinde yazılmıştır...

erken boşalan erkekler bitkisel tedavi
Yazan: cenk aydın - Antalya
Puan:erken boşalan erkekler bitkisel tedavi

"erken boşalan erkekler bitkisel tedavi arıyorsanız v-pills diye bir hap var internette bazı sitelerde satışı yapılıyor benimde erken boşalma sorunum vardı internette araştırma yapınca v-pills i buldum 3 ay kullandım şimdi 20 dakikadan önce boşalmıyorum ben ne zaman istersem o zaman boşalıyorum harika bir şey erken boşalan erkekler bence geç kalmayın. v-pills kullanın"
  
Bu yorum 01-02-2011 07:12:57 tarihinde yazılmıştır...

v-pills kimler kullanamaz?
Yazan: selcuk yıldırım - Yurt Dışı
Puan:v-pills kimler kullanamaz?

"Ben bu ilacı kullanmak istiyorum ama bazı sağlık problemlerimden dolayı endişelerim var benim sorunum büyüklükten ziyade erken boşalma.kız arkadaşımın tavsiyesi üzerine bu ilacı almayı düşündüm ama kalp ve tansiyon hastası olduğum için ürküyorum.bu konuda kimden nasıl bilgi alabilirim."
  
Bu yorum 02-03-2011 13:22:51 tarihinde yazılmıştır...

v-pills büyüme
Yazan: faruk mert - Bartın
Puan:v-pills büyüme

"arkadaşlar işe yarıyor kaçırmayın ben kullandım gayette işe yaradı "
  
Bu yorum 07-08-2011 16:57:36 tarihinde yazılmıştır...

v pills büyütücü
Yazan: enes yildirim - İzmir
Puan:v pills büyütücü

"arkadaslar ben toplam 6 kutu kullandim ilk 3 kutuyu 3 sene once 29 yasimda kullandim buyumu badinda belki 1 cm falan buyumstur veya soyle diyim cinsel arzulari artirdigindan sertlesmesi maksimum oluyo ama kendini kontrol etme ve istek artirmada on numara tabii orjinali cok onemli onu almak lazim ama dedigim gibi buyume konusunda ben cok degisiklik gormedim duzenli kullanildiginda sekste mukemmel bir ilac yan etkiside yok ..sevgiler"
  
Bu yorum 30-08-2011 12:48:34 tarihinde yazılmıştır...

6 gündür v-pills kullanıyorum
Yazan: murat korkmaz - İstanbul
Puan:6 gündür v-pills kullanıyorum

"selam arkadaşlar 1 kutu aldım 6 günden beri kullanıyorum şimdilik bişey yok inşallsah büyüme sağlar biraz içtikten sonra sızlama hoş bişey oluyor hayırlısı. v-pills işe yarayacak gibi"
  
Bu yorum 17-09-2011 23:19:27 tarihinde yazılmıştır...

v-pills kullanıcı yorumları ile soru-cevap istiyorum
Yazan: caner korkmaz - İzmir
Puan:v-pills kullanıcı yorumları ile soru-cevap istiyorum

"Önceliklen slm hiç kimse açık açık konuşmamış ben sorular sorarak başlamak istiyorum ...

1) 26 yaşında bir gencim penisimin boyutu 10 cm nekadar uzatıcak ? bazı arkadaşlar yazmış 4 cm uzadı 5 cm uzadı gibi bu uzamanın acaba penis boyutu ile bir alakası varmı mesela 16 cm lik bir penisimi 4 cm uzatıyr yada 18 cm lik bir penisimi neye göre 4 cm uzuyorda bazı insanlarda bazı insanlarda ise 2 cm yada 5 cm uzama oluyor ....

2 erken boşalma sorununu nekadar uzata biliyor mesela kaç dk da boşalma gerçekleşiyor ?

3 boşalma sırasında zevk alımı daha fazla oluyor yazılmış doğrumudur ?

4 en önemlisi eczanelerde varmı dır ?

5 orjinal olduğunu tam anlamı ile nasıl anlıycaz ?

6 26 yaşındayım kaç kutu kullanmam lazım ?

7 istediğim boyuta gelmez ise belirtilen kutudan fazla kullandığımda exstra bir uzama olucakmı .

soruları okuyupda beni aynınlata bilicek herkeze teşekkür ederim site yetkilileride mail adresimden beni aydınlatırlarsa sevinirim .....

teşekkkür ederim ."
  
Bu yorum 18-09-2011 02:58:34 tarihinde yazılmıştır...

penis büyütücü ilaç v-pills etkisi
Yazan: ALİ ATAK - Ankara
Puan:penis büyütücü ilaç v-pills etkisi

"BU ÜRÜNÜN FİYATI 300 LİRA BAZILARINIZ 4 CM BAZILARI 5 CM EN SON ARKADAS 1 CM YAZMIŞ KULLANAN ARKADAŞLAR 3 KUTUDAN SONRA BÜYÜME KALINLAŞMA ERKEN BOSALMAYADA İYİ GELİYORMUŞ ÖYLE DİYORSUNUZ BUNLARIN HEPSİ KAYBOLUYOR MU BU İLAÇ SÜREKLİ KULLANILMAZ FİYATI ÇOK UÇ FAZLA YANİ ALIP DENMEK LAZIM DA ILACI BIRAKINCA NE OLACAK BİRDE O VAR NEYSE. EN İYİSİ ALIP DENEMEK."
  
Bu yorum 23-09-2011 16:37:52 tarihinde yazılmıştır...

v pills büyütücü hap kilo yaparmı
Yazan: mehmet aygül - Antalya
Puan:v pills büyütücü hap kilo yaparmı

"arkadaşlar ben kullanmak istiyorum ama hormon düzenlemesine yardımcı olurmu eczanelerden alabilirmiyim daha doğrusu hangi site orjinal hapı veriyor kilo yaparmı biraz kilom varda...şimdiden teşekkürler"
  
Bu yorum 10-11-2011 13:16:32 tarihinde yazılmıştır...

zayıflayınca penis büyürmü
Yazan: yaşar türkoğlu - Adana
Puan:zayıflayınca penis büyürmü

"penisim kalkıkken 12 cm ama kücük kilom 95 boy 1.80 zayıflasam penisim büyür ve uzarmı lütfen yardımcı olurmusunuz"
  
Bu yorum 23-11-2011 23:13:30 tarihinde yazılmıştır...

Erken boşalma için ilaç v-pills
Yazan: Hasan yilmaz - Gaziantep
Puan:Erken boşalma için ilaç v-pills

"Arkadaslar buyuklugunde sorun yok ama cok erken bosaliyorum gercekten işe yararmi kullansam lutfen bu konuda kullananlar yazsin..."
  
Bu yorum 14-12-2011 02:58:50 tarihinde yazılmıştır...

penis büyüten ilaç
Yazan: erhan - Gaziantep
Puan:penis büyüten ilaç

"selam bende penis büyüten ilaç almak istiyorum 3 kutuluk kampanya paketinizden almak istiyorum ama adrese gelmese de ben kargonun adresinden alsam o şekilde ilacı alabilirmiyim?"
  
Bu yorum 14-01-2012 13:15:44 tarihinde yazılmıştır...

v-pills etkisi süper
Yazan: ercan arma - Çorum
Puan:v-pills etkisi süper

"bakın arkadaşlar ben 3 ay kullandım yemin ediyorum süper böyle birşey görmedim 44 yaşındayım hem büyütüyor hem sex ten zevk alıyorsunuz kormayın güvenle kullanın ama kaçak yan ürünleri çıkmış dikkat edin banrolu olsun sevgiler"
  
Bu yorum 15-01-2012 13:53:13 tarihinde yazılmıştır...

v pills gerçekten işe yarıyor mu?
Yazan: ahmet sensat - Ordu
Puan:v pills gerçekten işe yarıyor mu?

"gerçekten büyütüyor mu arkadaslar ? kısırlık gibi tehlikeli sonuclara yol acmasın sonra basımıza iş almayalım."
  
Bu yorum 10-02-2012 17:36:20 tarihinde yazılmıştır...

penis büyütücü haplar zararları Hakkında Yeni Yorum Yaz


Mesajınızı Yazarken Lütfen;
  • Düzgün bir Türkçe kullanınız!
  • Argo ve küfürlü kelimeler kullanmayınız!
  • İnsanları rencide edici ithamlarda bulunmayınız!


Adınız Soyadınız   :   

E-Mail Adresiniz   :   

Şehir Seçiniz   :   

Puan Veriniz   :   

Yorum Konusu   :   

Yorumunuz   :   
 
geri  




Tıbbi Sorumluluk Reddi: Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Sitede yer alan yazıların her türlü kullanımı ve uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiçbir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz.