reklamı kapat!
zayıflama

Bizi Destekleyin

Ürün Tanıtım

Son Yorumlar

Sponsor Bağlantılar

rephair şampuan

Reklam Alanı

gainmax
 

maydanoz suyunun zararı varmı

Zayıflama maydanoz suyunun zararı varmı konusunu yazdır maydanoz suyunun zararı varmı konusunu arkadaşınıza e-mail olarak gönderin.
Yazan: Prof.Dr. İbrahim Adnan Saraçoğlu   
Bu makale 07-09-2009 tarihinde saat 21:48:19 iken yazılmıştır.Bugüne kadar 173034 defa okunmuştur...


Sponsor Bağlantılar:
zayıflama

Değerli okuyucu, seksenli yıllarda maydanoz üzerine araştırmalarıma başladığımda, beni ilk şaşırtan özelliği, onun güçlü bir karaciğer dostu olduğunu görmem olmuştur. Maydanozun, karaciğerin rahat çalışmasını sağlayan mükemmel bir gücü vardır. Onun, bu gücünden faydalanabilmeniz için kürünü uygulamak gerekir. Kürünü uyguladığınız birkaç gün içerisinde cildinizdeki değişikliği de fark edebileceksiniz. Unutmayınız cildiniz karaciğerinizin aynasıdır. Salatanın veya yemeklerin içerisine koyduğunuz maydanoz, kür...

devamı...


Sponsor Bağlantılar:
zayıflama





maydanoz suyunun zararı varmı için yapılmış yorumlar.
maydonoz zayıflatır mı?
Yazan: burcu - Afyon
Puan:maydonoz zayıflatır mı?

"bir arkadaşım maydonoz suyunu içerek zayıfladığını söylemişti. ben pek inanmamıştım ama maydonoz demekki bu kadar faydalıysa inanmamakta haksızlık etmişim. maydonoz suyuyla başka zayıflayan varmı acaba?"
  
Bu yorum 08-09-2009 09:46:22 tarihinde yazılmıştır...

maydanoz ile zayıflama
Yazan: zeynep özata - Erzincan
Puan:maydanoz ile zayıflama

" burcu hanım merhaba. maydanoz suyu ile zayıflayan var mı demişsiniz.bunun bir örneği de benim aslına bakasanız. maydanozun çok faydalı olduğunu biliyordum vitamin açısından. benim halam bunun suyu ile kilo verdi. kilo vermemek için içmemişti o faydalı diye içmişti ama kilo verince anladık bu etkisini de . ben de deneyim dedim ve sabahları kahvaltıdan bir saat önce falan içtim.kahvaltı sonrası da spor yaptım ve ben de 5 kilo verdim yaklaşık 4 hafta da."
  
Bu yorum 15-09-2009 15:21:31 tarihinde yazılmıştır...

maydonoz zayıflama hapı
Yazan: müge - Aydın
Puan:maydonoz zayıflama hapı

"ya arkadaşlar bu maydonozun hapı falan yokmu zahmetsiz bir şekilde kullansak daha güzel olmazmı?"
  
Bu yorum 15-10-2009 19:57:45 tarihinde yazılmıştır...

maydonoz suyu zayıflama
Yazan: berra naz - Denizli
Puan:maydonoz suyu zayıflama

"slm banada teyzem önerdi zayıflamak içim kullan faydasını göreceksin diye gerçekten süper. cildimede faydası var."
  
Bu yorum 17-11-2009 10:17:06 tarihinde yazılmıştır...

maydonoz suyu
Yazan: fulya - İstanbul
Puan:maydonoz suyu

"Ben de maydonoz suyunu kullanmaya 1 hafta once basladim.Daha once de kullanmistim,dendigi gibi vucuttaki sisligi atmaya yardimci oluyor.Daha 2.gunden bileklerimde incelme farkettim.Sanki vucuttan su cekilmis gibi kisa bir sure icinde etkisini gostermeye basliyor.Ben sabah kalktigimda ve gece yatarken kaynar suya bir tutam maydonoz ve biraz da sapından ekliyorum.Icilebilecek sicakliga geldiginde de iciyorum.Faydasini gordum,tavsiye ederim.Yalniz 2 hafta ictikten sonra kisa sure ara vermek gerek diye duydum.Fazlasi bobreklerle ilgili sorun yasatabiliyormus."
  
Bu yorum 27-01-2010 12:45:05 tarihinde yazılmıştır...

maydanoz suyu nasıl yapılır
Yazan: gulden kara - Aydın
Puan:maydanoz suyu nasıl yapılır

"arkadaslar maydanoz suyu demissinizde, maydanozun suyu nasil elde edilir? kaynatiptami icmeliyiz, blender ile karisirarakmi? sikilmazki maydanoz meyve skicida??? lütfen bilgi verirseniz cok sevinirim.. tskler"
  
Bu yorum 13-02-2010 04:46:45 tarihinde yazılmıştır...

şifalı bitkilerin zararları
Yazan: neşet sureyyafidanci - İzmir
Puan:şifalı bitkilerin zararları

"Bir çok kanalda sag olsunlar doktorlar hatta profesörler bıt5kllerin meuvaların faydalarından uzuzn uzun bahsediyorlar, da zararlarına pek dokunmuyorlar.ben kroner kalp hastasıyım ama GREYFURDu çok sevsrim geçenlerde bir kanalda gördümki şaşıp kaldım devamlı c ilaç kullananlar için greyfurt adeta ecel çabuklaştırıcı lütfen tavsiyelerde bulunurken bunlara dikkat edelim kerkezde bilgisayar yokki araştırsın .TEŞEKKÜR EDERİM."
  
Bu yorum 24-02-2010 14:22:29 tarihinde yazılmıştır...

maydonoz suyu ile formda kalma
Yazan: berra naz - Denizli
Puan:maydonoz suyu ile formda kalma

"slm arkadşlar bende kullanıyorum haydasını gördüm cildi güzelleştiriyor.zayıflatıyor.akşam 15 16 dal 2,5 bardak su ile kaynatıyorum ve ılık içiyorum akşam yatmadan önce sabah kalkınca ac karnına içiyorun taze yaparak 15 gün içiyorum sonra ara veriyorum 1 hafta başlıyorum sonra tekrar.bana bunu teyzen önerdi çokkkkk teşkl teyzecim birazda dikkat spor yapınca istediğim kiloda kalıyorum...."
  
Bu yorum 13-04-2010 18:26:05 tarihinde yazılmıştır...

maydonoz suyu ile tedavi
Yazan: gülşah yılmaz - Adana
Puan:maydonoz suyu ile tedavi

"arkadaşlar maydanoz suyu bende doktorun ilaçla tedavi edemediği rahatsızlığımı tedavi etti.vucuttak ödemi inanılmaz alıyor.şişkinliğim kalmadı bitti.birde zayıflatıyormuş ne kadar sürede etkisini gösterirrr bilen varmı"
  
Bu yorum 20-07-2010 19:26:32 tarihinde yazılmıştır...

maydonozun zararı
Yazan: Hatice Kılıç - Çorum
Puan:maydonozun zararı

"maydonoz düşük yapar dikkatinize"
  
Bu yorum 18-08-2010 12:42:04 tarihinde yazılmıştır...

maydonoz suyunu 2 haftadır kulanıyorum 4 kilo verdim
Yazan: zeliha çan - Denizli
Puan:maydonoz suyunu 2 haftadır kulanıyorum 4 kilo verdim

"2 haftadır kulanıyorum 4 kilo verdim çok memmunum lütfen deneyin"
  
Bu yorum 02-12-2010 17:19:02 tarihinde yazılmıştır...

ÇALIŞTIĞIM İÇİN KİLO VEREMİYORUM
Yazan: ZEHRA KOCATEPE - Muğla
Puan:ÇALIŞTIĞIM İÇİN KİLO VEREMİYORUM

"CALIŞTIGIM İCİN HİC REJİM YAPAMADIM VE ŞU AN DURMADAN KİLO ALIYORUM NE YAPABİLİRİM MAYDONOZ KÜRESİ YADA SUYU NEKADAR FAYDA EDER ARTI MİDE RAHATSIZLIGIMDA VAR TŞKRLR ŞİMDİDEN"
  
Bu yorum 03-12-2010 22:47:55 tarihinde yazılmıştır...

maydonozun mide şişliğine faydaları
Yazan: özlem - Aydın
Puan:maydonozun mide şişliğine faydaları

"selamlar evet maydonoz gerçekten mucize gibi bir bitki uzun zandır mide şişliği yaşıyordum doktorumun verdiği ilaçları kullandım ama etkili olmadı..sora her gün kahvaltı ve yemeklerle birlikte maydonoz yemeye başladım.çok faydasını görüyorum mide sorunu yaşayanlara tavsiye ederim."
  
Bu yorum 08-12-2010 23:39:45 tarihinde yazılmıştır...

maydonoz kürü ile zayıflama
Yazan: melek avci - Yurt Dışı
Puan:maydonoz kürü ile zayıflama

"slm bende denemeye basliyacgim bu gun bir suru ilaclar kullandim ama faydasini goremedim insallah maydonoz suyunun gorurum yada ne kadar etkili dir kilo vermekde"
  
Bu yorum 10-02-2011 03:37:09 tarihinde yazılmıştır...

maydonoz ve greyfurt
Yazan: gamze tokmak - İzmir
Puan:maydonoz ve greyfurt

"ya arkadaşın birisi greyfurt sürekli ilaç kullananlar için zararlı demiş. sürekli ilaç kullanmaktan kastettiğiniz yani şeker tansiyon kalp ilaçları gibi ilaçlar mı yoksa belli bir süre kullanılan antibiyotik vb. ilaçlar mı "
  
Bu yorum 07-03-2011 18:49:01 tarihinde yazılmıştır...

maydanoz cilt güzelliği
Yazan: adile akbuğa - Diyarbakır
Puan:maydanoz cilt güzelliği

"maydanoz çok faydasını gördüm yaklaşık bir haftadır kullanıyorum cildimde inanılmaz bir değişim gördüm herkese tavsiye ediyorum"
  
Bu yorum 18-03-2011 08:24:00 tarihinde yazılmıştır...

maydonoz kürü mükemmel bişey
Yazan: derya oflaz - Bartın
Puan:maydonoz kürü mükemmel bişey

"meraba bende 4 gün oldu başlıyalı ama çok rahatladım maydonoz kürü mükemmel bişey tavsiye ederim arkadaşlar hoşçakalın...."
  
Bu yorum 19-03-2011 01:34:58 tarihinde yazılmıştır...

maydonoz suyu elma sirkesi
Yazan: ayhan çınar - İstanbul
Puan:maydonoz suyu elma sirkesi

"evet arkadaşlar inanmıyacaksınız ama 3 günde 2.5 kilo verdim ama ben maydonoz suyunun içine birazcıkta elma sirkesi koyuyorum çok faydasını gördüm günde 2.3 bardak içiyorum buda bizim gibi kilolulara bir umut işte bir hafta sonra kaç kilo verdigimi size söylerim arkadaşlar"
  
Bu yorum 19-03-2011 20:19:37 tarihinde yazılmıştır...

maydonoz kürü ne sıklıkla yapılmalı
Yazan: naciye yıldırım - K.Maraş
Puan:maydonoz kürü ne sıklıkla yapılmalı

"ben 15 ğün içtim şimdi 1 hafta aradayım 2 kilo verdim tekrar başlıcam .bu kürü ne kadar sıklıkla yapmam ğerek arkadaşlar lütfen cevap verin."
  
Bu yorum 03-04-2011 11:46:49 tarihinde yazılmıştır...

maydanoz kaç günde iltihabı söker?
Yazan: lale yürüker - Erzurum
Puan:maydanoz kaç günde iltihabı söker?

"ben yedi aylık evliyim ama kac aydır cocuk isttiyoruz ama olmuyor doktorada gittik ama ilaç veriyo acaba iltihabımmı var maydonoz iyi gelirmi"
  
Bu yorum 24-05-2011 13:29:38 tarihinde yazılmıştır...

maydanoz zayıflama
Yazan: hale - Aydın
Puan:maydanoz zayıflama

"1 haftadır uyguluyorum yediklerime biraz dikkat ettim cok fazla değil. ekmeği kıstım. 1 haftada 3 kilo verdim. Bugun itibarıyla biraz baş dönmei var. Tansiyonu düsürdüğü sanırım doğru. tansiyon hastaları dikkat etsinler. "
  
Bu yorum 26-06-2011 20:38:25 tarihinde yazılmıştır...

maydanozun zayıflatma etkisi
Yazan: ümmühan - Denizli
Puan: maydanozun zayıflatma etkisi

"ben 1 senelik ewliyim idrar yolları enfeksiyonundan muzdaribim bu nedenden dolayı maydonaz suyu içmeye başladım ama 4 5 ay boyunca hemen hemen hergün içiyodum...neyse ben günden güne kilo veriyorum gören şaşırıyo bu halin ne diye ama maydanozun zayıflatma etkisi olduğunu bilmiyodum ..öğrenmiş oldum tabi ...boyum 170 şuan 49 kiloyum 5 6 kilo verdim normal kilom hep 54 55 dir "
  
Bu yorum 06-12-2011 21:03:32 tarihinde yazılmıştır...

maydonozun zayıflamaya faydası
Yazan: nursel esginus - Antalya
Puan:maydonozun zayıflamaya faydası

"slm arkadaşlar şimdi okudum yorumlarınızı büyük bir şaşkınlıkla maydonozun iltahap söktürücü özelliğini biliyodum ama zayıflattını bilmiyordum sabah ilk işim maydonoz suyu olcak bakalım denicem ve yorumlarımı paylaşcam"
  
Bu yorum 15-01-2012 00:12:05 tarihinde yazılmıştır...

maydonoz suyu içerek 10 kilo verdim
Yazan: hakan yıldız - Aydın
Puan:maydonoz suyu içerek 10 kilo verdim

"arkadaşlar bende inanmamıştım ve denedim sabahları bir bardak maydonoz suyu içerek 10 kilo verdim "
  
Bu yorum 26-01-2012 21:58:20 tarihinde yazılmıştır...

maydonoz suyu ile zayıflama
Yazan: mine - Adana
Puan:maydonoz suyu ile zayıflama

"selam bende bugün başladım maydonoz suyu içmeye ve acayip derecede inanıyorum maydonozun zayıflatacağına.19 yaşındayım.boyum 1.73 15 kilo fazlam var.yediklerimede dikkat ederek vereceğime kesinlikle inanıyorum.bence maydonoz yararlı bi bitki zararı olmayacağından kuşkum yok.herkesede tavsiye ediyorum.gelişmeleri yazıcam."
  
Bu yorum 03-02-2012 11:44:46 tarihinde yazılmıştır...

maydonoz suyu ile karın eritme
Yazan: fatoş şahintürk - Malatya
Puan:maydonoz suyu ile karın eritme

"Arkadaşlar 2 haftadan fazladır ki maydonoz suyu içiyorum benim karın bölgesi ınanılmaz kiloluydu ve belim çok kalındı şimdi gözle farkedilecek derecede zayıfladım fakat hiç ara vermedim vermeyi de düşünmüyorum acaba bir zararı olur mu?"
  
Bu yorum 04-02-2012 19:44:10 tarihinde yazılmıştır...

zayıflamaya maydonozun etkisi olurmu?
Yazan: merve akbaş - İstanbul
Puan:zayıflamaya maydonozun etkisi olurmu?

"slm kızlar bende 1,69 boyundayım 68 kiloyum ama göstermiyosun diyolar ben çok rahatsız oluyorum bakalım bu yorumlarınızdan sonra başlıcam bende inşallah etkisi olur 4 aylık evliyim eşim minyon tipli ben kilo nedeniyle rahatsız hissediyorum kendimi bakalım etkisi olurda kurtulurum bende :)"
  
Bu yorum 07-02-2012 16:02:14 tarihinde yazılmıştır...

maydanoz suyunun zararı varmı Hakkında Yeni Yorum Yaz


Mesajınızı Yazarken Lütfen;
  • Düzgün bir Türkçe kullanınız!
  • Argo ve küfürlü kelimeler kullanmayınız!
  • İnsanları rencide edici ithamlarda bulunmayınız!


Adınız Soyadınız   :   

E-Mail Adresiniz   :   

Şehir Seçiniz   :   

Puan Veriniz   :   

Yorum Konusu   :   

Yorumunuz   :   
 
geri  




Tıbbi Sorumluluk Reddi: Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Sitede yer alan yazıların her türlü kullanımı ve uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiçbir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz.